Entra en la Fundación

La fundación

La Fundació Cultural Es Convent és una entitat sense finalitat de lucre, amb capital privat, que té com a objectiu la promoció
de la cultura en les seves diferents vessants, i la realització
d’activitats de qualitat a Mallorca.

Les línies de treball encetades en dos anys de trajectòria passen per la promoció de la música i dels seus joves talents, la
dinamització cultural de la part forana de Mallorca, la realització de cursos i conferències, l’organització d’exposicions d’art contemporani i la promoció, difusió i restauració del patrimoni cultural.

La descentralització de la cultura i la creació de focus alternatius d’activitats, constitueix un dels seus principals objectius, que
tenen en l’espai de Sa Capella, una capella neogòtica restaurada
i oberta al públic, el seu principal punt de trobada.

Sa Capella des Convent de la Misericòrdia o de ses Monges Blaves va ser inaugurada dia 15 de març del 2007, de la mà de la presidenta Mercè Puig, la secretaria, Carme Lorente, i els patrons, Tomeu Martinez, Margalida Llobera, Andreu Caballero, Xisca Tugores, Biel Amer, Miquel Genestra, Pere Pascual i Matías Tugores, qui porten les idees per la programació de les activitats culturals que al centre s'organitzen.